سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زبان ایتالیایی نصرت

زبان ایتالیایی همانند دیگر زبان های رومی ریشه لاتین دارد. بیش از 85 میلیون نفر در جهان به زبان ایتالیایی سخن می گویند. فارغ از اینکه زبان رسمی کشور ایتالیا محسوب می شود، زبان غیررسمی مناطقی همانند سن مارینو، سوئیس، اسلوونی و واتیکان سیتی نیز هست. ایتالیایی در آرژانتین و ایالت متحده آمریکا نیز یکی از زبان های رایج به شمار می رود. همچنین گفتنی است که در جدول محبوب ترین زبان های غیر انگلیسی، رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است. زبان ایتالیایی نصرت جدید ترین روش یادگیری زبان می باشد. با این متد شما دیگر یه هیچ منبعی نیاز ندارید.

در الفبای ایتالیایی فقط 21 حرف وجود دارد. حروف انگلیسی همانند جی، کی، دبلیو، اکس و وای در ایتالیایی وجود ندارند. بنابراین، اگر یکی از این حروف را در نوشته های ایتالیایی مشاهده کردید، باید بدانید که از زبان های دیگر همانند انگلیسی یا اسپانیایی به عاریه گرفته شده است.

 

Nusrat Italian Language | آموزش زبان ایتالیایی نصرت | بهترین راه برای یادگیری زبان ITALY با به روز ترین متد دنیا | تلماتو

مزایای یادگیری زبان ایتالیایی نصرت ( Italian language )

 

  • زیان ایتالیایی به عنوان یکی از زیباترین زبان‌های گفتاری موجود در این سیاره شناخته می‌شود.

این احتمالا اولین چیزی است که شما باید در مورد زبان ایتالیایی در نظر بگیرید. ریتم زیبای این زبان باعث منحصر به فرد بودن آن می شود. ایتالیایی ها می‌گویند یک تعادل فنوتیک در این زبان وجود دارد، و این دلیلی است که آن‌ها می‌گویند ما آواز می‌خوانیم، صحبت نمی‌کنیم!
زبان ایتالیایی به صورت بریده بریده ادا می شود. و یک جریان طبیعی دارد که در هیچ زبان دیگری همانند آن وجود ندارد. زبان ایتالیایی گرمی پرتغالی‌ها، وضوح زبان اسپانیایی و پیچیدگی زبان فرانسه را در بر می‌گیرد.

  •  یونسکو اعلام کرده‌ است که اکثر میراث فرهنگی جهان در ایتالیا قرار دارد.

همه چیز در ونیز، برج پیزا و.. محدود نمی شود. ایتالیا مملو از مکان‌هایی است که میراث فرهنگی جهان محسوب می‌شود! یونسکو اخیرا اعلام کرده است که حدود 60 درصد از کل میراث فرهنگی جهان در ایتالیا است!
اگر شما هم کنجکاو هستید و دوست دارید بیشتر با ایتالیا و میراث فرهنگی آن آشنا شوید آموزش زبان ایتالیایی کمک خوبی به شما خواهد. این مورد از مزایای زبان ایتالیایی است که امکان ارتباط با کشور زیبای ایتالیا را برای شما فراهم می کند.

  •  از مزایای زبان ایتالیایی ، درک موسیقی بی نظیر این کشور است.

اگر به موسیقی علاقه‌مند هستید، احتمالا این را می‌دانید که اکثر اصطلاحات موسیقی به زبان ایتالیایی هستند. بسیاری از آثار Wolfgang Amadeus Mozart در زبان ایتالیایی ساخته شده‌اند، باید یک دلیل وجود داشته باشد!
علاوه بر این، یک خواننده اپرا باید با زبان ایتالیایی آشنایی داشته باشد و تلفظ آن تقریبا به عنوان یک مهارت حرفه‌ای در نظر گرفته می شود. اگر شما هم مشتاق اپرا هستید، آشنایی با این زبان می تواند در پیشرفت شما موثر باشد و این یکی از مزایای زبان ایتالیایی است.

  •  از مزایای زبان ایتالیایی ایجاد فرصت هایی برای کسب و کار می باشد.

ایتالیا دارای چهارمین اقتصاد بزرگ در اروپا است و فروشنده عمده کالاهای لوکس است. آموزش زبان ایتالیایی می تواند برای افرادی که در واردات / صادرات لباس و مد، حمل و نقل، تولید و … فعالیت دارند، بسیار سودمند باشد.  علاوه بر این، اگر می‌خواهید شغلی در هنر آشپزی، طراحی داخلی و گرافیک، مد و یا هنر را به طور کلی انجام دهید، یادگیری این زبان بسیار مفید است. ایجاد فرصت های شغلی و تجارتی از مزایای زبان ایتالیایی نصرت می باشد که می تواند انگیزه ی خوبی برای یادگیری این زبان باشد.

 

Nusrat Italian Language | آموزش زبان ایتالیایی نصرت | بهترین راه برای یادگیری زبان ITALY با به روز ترین متد دنیا | تلماتو

  • مهاجرت و زندگی در خارج از کشور از مزایای زبان ایتالیایی می باشد.

هنگامی که شما زبان ایتالیایی را به طور کامل یاد گرفتید. ایده مهاجرت به ایتالیا می تواند وسوسه انگیز باشد. فرصت های شغلی و تحصیلی مختلفی در ایتالیا خواهید داشت. با توجه به این مزایای زبان ایتالیایی نصرت ، در آموزش این زبان بسیار کاربردی درنگ نکنید.

  •  زبان ایتالیایی نزدیک‌ترین زبان به لاتین است.

حدود 60 درصد از واژگان انگلیسی، لاتینی است؛ بنابراین آموزش زبان ایتالیایی می‌تواند به شما کمک کند مهارت خود را در انگلیسی افزایش دهید! منشاء زبان ایتالیایی نیز، لاتین می باشد. بنابراین این زبان نیز مشابه زبان هایی است که منشاء آن لاتین می باشد.

  • از مزایای زبان ایتالیایی امکان ارتباط با افراد مختلف است.

حدود 21 میلیون نفر در سراسر جهان زبان ایتالیایی را به عنوان زبان دوم صحبت می کنند که تعداد ایتالیایی زبان ها را به 85 میلیون نفر می رساند. آموزش زبان ایتالیایی با متد نصرت باعث می شود فرصت های بیشتری برای ارتباط با افراد داشته باشید و بتوانید موقعیت های شغلی و تحصیلی مناسبی برای خود فراهم کنید. هم چنین از دیگر مزایای زبان ایتالیایی می توان به سفری راحت و تعامل آسان با مردم این کشور بی نظیر اشاره کرد.

Nusrat Italian Language | آموزش زبان ایتالیایی نصرت | بهترین راه برای یادگیری زبان ITALY با به روز ترین متد دنیا | تلماتو

  • شما می‌توانید فرهنگ و تاریخ ایتالیا را عمیق‌تر درک کنید.

راز یک فرهنگ در زبان آن است. با خواندن مقالات به زبان ایتالیایی، قادر به درک ادبیات آن می شوید که باعث می‌شود درک عمیقی از تاریخ و فرهنگ کشور ایتالیا داشته باشید.
تقریبا همه می‌دانند که زبان ایتالیا از لاتین توسعه یافته‌است، اما چند نفر می دانند که ایتالیایی که امروزه می شناسیم قدمتی بیش از یک قرن  ندارد؟

  • شما می‌توانید از روز اول ایتالیایی صحبت کنید!

ممکن است ایتالیایی زبان  پیچیده به نظر برسد. اما با کمی زمان و تمرین می‌توانید به راحتی بر آن‌ها غلبه کنید! با این حال، برخلاف بسیاری از زبان‌های دیگر، از مزایای زبان ایتالیایی نصرت این است که شما کلمات را همانطور که نوشته شده می‌خوانید. این می تواند دلیل خوبی برای یادگیری زبان باشد. اگر با حروف الفبای نگلیسی آشنا باشید، مشکل زیادی با خواندن کلمات ایتالیایی نخواهید داشت.

  • تقویت مغز از مزایای Italian language :

حتی اگر شما آموزش زبان ایتالیایی را به عنوان یک سرگرمی انجام می دهید، دانستن چندین زبان مغز شما را در پیری سالم خواهد کرد و قدرت حافظه شما را افزایش می دهد. به این علت که دانستن یک زبان جدید یک شبکه ارتباطی در میان نورونهای شما ایجاد می کند. ارتباطات عصبی بیشتر، باعث حافظه و مهارتهای حل مسئله بهتر می شود. حتی اگر شما به مزایای زبان ایتالیایی نصرت که در موارد بالا اشاره شد، علاقه نداشته باشید. این مورد می تواند وسوسه برانگیز باشد که برای حفظ سلامتی خود این زبان جدید را یاد بگیرید.